Реклама

Готель Грін Хаус Тула Росія - Тури з Тюмені, тури з Єкатеринбурга, Москви, Сургута і Нижньовартовська, Гарячі тури, Туреччина, Таїланд, Іспанія, Греція, Єгипет, ОАЕ

1. Розташування готелю Грін Хаус

4.3 Загальний рейтинг на підставі 3 оцінок

Номер 5.0 Сервіс 4.0 Харчування 5.5

Розташування готелю Грін Хаус

Готельний комплекс «Грін Хаус» розташований поруч із заповідником Л. Н. Толстого «Ясна поляна». Навколишнє атмосфера віддаленого від міської суєти готелю, чисте повітря лісопарку і водна гладь річки Воронка дарують спокій і налаштовують на плідну відпочинок.

Номери готелю Грін Хаус

10 двомісних номерів:

4 двокімнатних номерів класу «напівлюкс»;

5 двокімнатних номерів класу «стандарт»;

1 однокімнатний номер класу «стандарт».

Обстановка номера:

• ліжко;
  • платяна шафа;
  • невеликий стіл;
  • міні-бар;
  • телевізор;
  • окрему туалетну кімнату з душем.

Ресторани, бари

У ресторані відвідувачів пригостять як традиційними стравами російської та європейської кухонь, так і авторськими стравами кухарів.

Ресторан ідеально підійде як для проведення ділових переговорів, так і для фуршетів, презентацій, свят і гулянь. Жива музика, вишуканий інтер'єр і привітний персонал зроблять торжество воістину незабутнім.

У теплу пору року працює літнє кафе. Акуратні дерев'яні альтанки, кам'яні доріжки, квіткові клумби, чудова діброва.

басейни

Критий басейн з підсвічуванням.

У номері

• більярд

Спорт

краса і здоров'я

3 відкликання інформацією про цей готель Грін Хаус без кат.

Зупинялися з чоловіком, вирішили влаштувати собі романтичну подорож. Вибрали Грін Хаус через розташування, далеко від міста, з природою на березі річки. Забронювали номер на їхньому сайті, після чого з нами зв'язався адміністратор і уточнив наше замовлення.
Місце виявилося ще розкішніше ніж на фото! Дуже гарний ресторан. Якщо у Вас буде така можливість (новорічні свята), просто загляньте до них, в ресторані справжня новорічна казка. Видно, що в цей заклад вкладають не тільки кошти, а й душу. Персонал люб'язний і доброзичливий. Заселили, проводили. Номери чисті, є все необхідне для відпочинку. Увечері спустилися в ресторан. Нагодували від душі! Були в повному захваті! Кухня приголомшлива, все дуже смачно, гарна подача!
Ціни на мій погляд відповідають якості! За задоволення треба платити. Якщо хочеться комфорту, спокою, всім раджу це місце!

Кухня - повний відстій !!!!!!!!!!!!!
Обслуговування - просто хамлять !!!!!!!!

3 тижні тому забронювала на 2 ночі (24-26 травня) 2 двомісні номери в готелі «Грін Хаус» на чотирьох - двох дорослих і двох дітей по 11 років. Уточнила, що в кожному номері будуть проживати 1 дорослий і 1 дитина. Так ми вирішили відзначити закінчення навчального року - показати дітям пам'ятки Тули, Ясну Поляну і т.д. Бронювання по телефону у нас прийняли доброзичливо. Я запитала про метод оплати, мені відповіли, що платити потрібно буде на місці, коли приїдемо. У день нашого від'їзду з Москви (24 травня, в п'ятницю) я подзвонила в готель і попередила, що ми можемо приїхати вночі з урахуванням величезних п'ятничних пробок на виїзді з Москви. Мене ввічливо запевнили, що готель працює цілодобово і нас обов'язково дочекаються і зустрінуть. До Тулі ми під'їхали близько 1.30ч. Їхали з навігатором, який проклав шлях через дорогу, знаходиться в стадії ремонту (в районі В.Елькіно), проїзд був закритий. А нам залишалося км 8 до готелю. Я подзвонила в готель, попросила допомоги, щоб нас зорієнтували. Дівчина спробувала пояснити дорогу. У підсумку ми вивчили карту, і нам треба було ще 30 хвилин, щоб дістатися до готелю. Труднощі були в тому, що коли ми майже приїхали до готелю, ми не змогли його відразу знайти, тому що на з'їзді з головної дороги не було жодного вказівника. А грунтових з'їздів в цьому місці було кілька. Ми зробили кілька спроб в пошуках, але я вирішила ще раз зателефонувати в готель, дівчина пояснила, що заїзд там, де вертикально один на одному лежать бетонні кільця. Ми поїхали в цьому напрямку. За кілька метрів до воріт готелю побачили 2 написи (кольоровою фарбою на паркані) з назвою готелю. Охоронець нам відкрив ворота, ввічливо вказав місце для парковки. Діти спали, слава Богу. Ми вдвох вирішили піти оплатити номери, віднести речі, тільки потім будити дітей. Ми були дуже раді, що нарешті добралися. Але через кілька хвилин почалися проблеми. Біля входу сиділа і курила дівчина, яка явно була не в дусі. Ми привіталися, на що не було ніякої реакції. На стійці ресепшн нас зустріла інша дівчина. Ми подякували за очікування і дістали гаманці і паспорта. У цей момент дівчина нас приголомшила: «Коли ви подзвонили і сказали, що заблукали, ми здали свій номер іншим людям (30 хвилин тому). Є номер ДОРОЖЧЕ. »
Я бронювала 2 номери по 3т.р. за ніч, тобто всього ми готові були оплатити 12т.р. за 2 номери за 2 ночі. А тепер нам запропонували оплатити один з номерів за 4,5 т.р. Тобто загальна сума склала б 15 т.р. Неприємно дуже, тому що було відчуття, що нас обманюють і користуються часом доби з упевненістю в тому, що ми в безвихідне становище і обов'язково заплатимо дорожче. Майже так і було. Ми попросили подивитися номера. Нам показали найтісніший номер за 4,5 т.р. прокурений і не дуже чистий. Розміщувати тут дітей з урахуванням несподівано піднялася ціни було неможливо. Інших варіантом нам не запропонували, сказавши, що «Все зайнято». Запропонували лише поставити в цей прокурений номер за 4,5 т.р. доп.кровать, щоб ми змогли розміститися там вчотирьох. Ще дівчина з ресепшн запропонувала поспілкуватися з кращий дівчиною на вулиці, тому що нібито вона адміністратор і саме вона здала «наш номер» за 30 хвилин до нашого приїзду. Ми спробували поговорити з цією дівчиною. Я сказала, що це все дуже дивно і прикро за дітей, яким ми хотіли влаштувати маленьке свято після навчального року. Ми стояли в пробках, я попереджала, що можемо приїхати вночі, я дзвонила, коли ми майже були на місці. На все це дівчина - «адміністратор» сказала, що особисто з нею я не розмовляла і особисто її не попереджав. І взагалі потрібно було робити передоплату і «не приїжджати о 6 годині ранку» (хоча ще й 3х не було, і ми готові були заплатити за 2 ночі). На це я сказала, що я дзвонила в ГОТЕЛЬ і розмовляла зі співробітником, який запевнив нас, що платити потрібно на місці, коли приїдемо, і нас обов'язково дочекаються, у скільки б ми не приїхали. На все це дівчина сказала: «Хто встиг, того й номер» ... ..
Єдиний працівник, якому було соромно, був охоронець. Відкриваючи нам ворота і бачачи втомлених і сплячих на задньому сидінні дітей (один з них був в ніпсе), він тихо сказав: «Так, негарно вийшло ...»
Чесно кажучи, ми дуже втомилися і були в розгубленості. Витратили ще хвилин 40 на пошуки нічлігу. Знайшли готель в центрі Тули, розповіли про наших пригоди, нас доброзичливо прийняли, по-людськи поспівчували. Ми залишилися там і на другу ніч, а заплатили тільки за одну. Це було рішення адміністрації, так щиро вони перейнялися нашою історією. Весь час, поки ми там знаходилися, нас підбадьорювали, а ми відчували підтримку, турботу і найголовніше - людяність. Відпочинок наш в результаті відбувся.
Чи не пишу відгуків ніколи, не було причин раніше, АЛЕ дуже хочеться попередити всіх про непорядність і моральної неохайності співробітників цього готелю. Ми повелися на непоганий сайт готелю (будьте обережні !!) і вперше помилилися. У нас величезний досвід бронювання проживання в готелях Європи і Росії. Ми вперше зіткнулися з подібним «сервісом», що і змусило мене написати цей відгук. Мотивація такої поведінки дівчат-співробітниць залишилася загадкою. Думки були всякі: вони вирішили підзаробити або ми їх розбудили або це взагалі «готель для дорослих» ... У будь-якому випадку, ми зрозуміли, що буває і таке ... І тепер цей готель для нас - в чорному списку.

Разом з цим готелем також дивилися

Джерело: tonkosti.ru - " Готель Грін Хаус Тула Росія ".